Tre flickor i barnkör sitter och skojar med varandra på stolar
Foto: Johannes Frandsén IKON

Barnkörerna "Körkul" och "Kiladalens barnkör!"

För barn som vill sjunga, träffa kompisar och kanske uppträda

Välkommen att sjunga i barnkör i Kiladalens församling!

Vem?
”Körkul” för barn i F-klass-åk 1
           ” Kiladalens barnkör” för barn fr.o.m. åk 2

Var? Tuna församlingshem, Iduns väg 17 i Svalsta

Dag? Onsdagar

Tid? ”Körkul” kl. 15.00-15.30 ”Kiladalens barnkör” kl. 15.50-16.30
(Enkelt fruktmellis mellan körerna)

Ledare: Christine och Lena. Kontakt Helena Wanrud, kyrkomusiker. Se nedan.

Använd gärna Kyrktaxin!
Gratis för barn som annars har svårt att ta sig till och/eller ifrån kören/verksamhet någonstans i församlingen. Kontakta ledare för mer information.

Hämtning från Svalsta fritidshem
Om vårdnadshavare önskar hämtar personal från församlingen även upp barn vid Svalstaskolans fritidshem. Kontakta ledare för mer information.

Kontakt

Om du vill veta mer om körerna och/eller anmäla ditt barn: mejla eller smsa helena.wanrud@svenskakyrkan.se församlingens kantor eller använd formuläret längre ned på sidan. Mobil Helena 072-539 8562.

Välkommen att ha kul tillsammans med oss!

Kyrktaxi till barn- och ungdomsverksamhet

Svårt att ta dig till gudstjänst eller till barn- eller ungdomsgruppen ?
Barn och ungdomar (upp till 18 år) som är folkbokförda i församlingen och behöver skjuts för att kunna delta i församlingens barn/undomsverksamhet (grupper), kan åka dit gratis med s.k. kyrktaxi.

Församlingen bjuder på resan, men deltagare eller vårdnadshavare bokar den själv via Taxi i Nyköping, tel 0155-21 75 00. Tänk på att beställa även returresan vid bokningstillfället.

Erbjudandet gäller också övriga folkbokförda personer i Kiladalens församling vid resa till och från gudstjänster i församlingen.

Jag vill ha kontakt med, eller anmäla mitt barn till, församlingens Barnkör i Tuna församlingshem, Svalsta.

Kiladalens församling sparar dina kontaktuppgifter för återkoppling och kontakt. Om du vill delta i verksamheten sparas uppgifter så länge som du deltar. På webben finns mer information om hur Svenska kyrkan hanterar personuppgifter.