Ungdomskören, Västerstrandskyrkan

En kör för dig som är 13 år och äldre. Kören träffas och tränar på onsdagar kl. 17.00-18.15. Anmäl dig med sms eller mail, info finns här under. Kom och testa och va med! Start 24/1

Tycker du om att sjunga och är 13 år eller äldre?
Kom och testa och va med i Ungdomskören i Västerstrndskyrkan!

Kören träffas och övar en gång i veckan, onsdagar klockan 17.00-18.15, i körrummet i Västerstrandskyrkan.

Ungdomskören sjunger pop, musikal, visor, gospel och en massa mer med betoning på enkel stämsång.
Vi fikar och har kul tillsammans.

Ibland är kören med och sjunger på Ungdomsmässorna och även på Luciakonserten.

Visst vill DU vara med?? Kom och testa!!
Anmäl dig till Helen Oscarsson
E-post: helen.oscarsson@svenskakyrkan.se
Tel/Sms: 0767-661956

Start 24/1

VI SES!

Om Västerstrandskyrkan

Kyrkan ligger vid Våxnäs centrum. Det är en modern tegelkyrka där det är full aktivitet av såväl stora som små under veckans alla dagar.

Västerstrands församling

Välkommen till en stadsförsamling med bred och livlig verksamhet för alla åldrar, små som stora.

Välkommen till Karlstads pastorat

Svenska kyrkan engagerar många människor i Karlstad. Körsångare, cafégäster, bullbakare, barn och föräldrar, konfirmander, frivilliga, pilgrimer, dansare och många andra. Läs om vår verksamhet här.