Foto: Magnus Aronson /Ikon

Spädbarnsrytmik, Nyeds församlingshem

Torsdagar kl. 10.00-11.30 för barn 0-9 månader. Startdatum 1/2. Föranmälan till Anna Bergman.

Vi sjunger, gör ramsor och rörelselekar. Efteråt fikar vi tillsammans.

Sju träffar under terminen. Begränsat antal platser. Ingen avgift.

För kontakt och anmälan: Anna Bergman 054- 14 19 09. anna.bergman@svenskakyrkan.se

Om Nyeds kyrka

Nyeds kyrka ligger alldeles intill Molkoms tätort invid Molkomsjön. Det är en röd korskyrka i trä och vacker interiör från 1700-talet. Församlingshemmet ligger på andra sidan stora vägen, lite närmre centrum.

Alster-Nyedsbygdens församling

Församlingen med både landsbygd och tätort som innefattar de vackra kyrkorna i Älvsbacka, Alster och Nyed med församlingshem. Alla är välkomna.

Välkommen till Karlstads pastorat

Svenska kyrkan engagerar många människor i Karlstad. Körsångare, cafégäster, bullbakare, barn och föräldrar, konfirmander, frivilliga, pilgrimer, dansare och många andra. Läs om vår verksamhet här.