Foto: Michael Hjelt/ Ikon

Sommarjobb 2024

Karlskrona Kyrkogårdsförvaltning söker sommarjobbare

Kyrkogårdsförvaltningen söker sommarjobbare

Du som fyller 16 år under 2024 men inte är fyllda 18 år när sommarlovet börjar kan söka feriearbete på Vämö begravningsplats Griftegården i Augerum och Aspö kyrkogård. Förvaltningen kommer anställa 20 personer.

Du är välkommen att arbeta hos oss i fyra veckor, under följande perioder:
Period 1 17/6–12/7
Period 2 15/7–9/8

Dina arbetstider är  07.30 – 14.15, 6 arbetstimmar/dag
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara att sköta förvaltningens gravplatser, vilket innebär ogräsrensning av rabatter och grusytor samt vattning av rabatter. Du kommer inte att få använda några maskiner i arbetet.

Din ansökan skickar du till förvaltningen senast 2024 03 01 och det är viktigt att du anger på vilken av våra arbetsplatser du vill vara, samt om det är någon särskild period som du önskar.
Besked om anställning, skickas endast till dem som fått arbete, och kommer till din e-postadress.
Vi meddelar dig senast 2024 03 31.
Tilldelad anställningsperiod kan inte bytas.

Välkommen med din ansökan!

Claes Wiridén, kyrkogårdschef