Foto: Marita Aronsson

Kom och var med i någon av Kalmar domkyrkoförsamlings barnkörer!

Våra barnkörer -- för barn från fyra år och ända upp till årskurs 8 -- har plats för fler sångare. Ge ditt barn chansen att upptäcka sin röst och sånggemenskapen!

VI HOPPAS VERKLIGEN ATT VI KAN KOMMA IGÅNG IGEN MED VÅRA BARNKÖRER I BÖRJAN AV HÖSTTERMINEN!

HÖR GÄRNA AV DIG TILL MIG, MARITA ARONSSON – VÄNLIGEN SE NEDAN – SÅ KONTAKTAR JAG DIG NÄR JAG VET MER ANGÅENDE STARTDATUM!

SÅNGFÅGLARNA är en barnkör för flickor och pojkar från 4 år till årskurs 1. Sångfåglarna sjunger i höst i Domkyrkans gudstjänster samt vid Luciahögtiden den 13 december.

VI ÖVAR på tisdagar 16.45–17.30

KÖRLEDARE: Marita Aronsson

MIXKÖREN är en kör för flickor och pojkar i årskurserna 2-8. I höst sjunger Mixkören vid Domkyrkans gudstjänster och vid Luciahögtiden den 13 december.

VI ÖVAR på onsdagar 16.45–17.30

KÖRLEDARE: Marita Aronsson

Kontakta Marita Aronsson om du vill veta mer eller om du och ditt barn redan har bestämt er!