Meny

Lätt svenska - Kvinna 65+

Maria kyrka, måndag-torsdag kl 9-12. Verksamheten har uppehåll tills vidare. 

Verksamheten har uppehåll tills vidare. 

Är du ny i Sverige, kvinna och 65+? Vill du öva svenska i lugn takt och lära dig mer om det svenska samhället? Vill du träffas och göra saker tillsammans med andra i samma situation?
Välkommen till nya Stödcentret Språk och samhälle i Maria kyrka! Måndag-torsdag kl 9-12 är det öppet särskilt för dig som är kvinna och 65+. Fika på svenska, delta i olika aktiviteter och bli del av en ny gemenskap.

Vill du veta mer? Hör av dig till Ulrika eller Hanaa!

Ulrika Ekström

Ulrika Ekström

Maria kyrka, Präst

Mer om Ulrika Ekström

Samordnare för migrations- och flyktingfrågor