Indals sockenstuga

Vid Kvarnbäcken i Indal, nära Indals kyrka ligger Sockenstugan med stora, ljusa lokaler.

Indals sockenstuga har en stor, ljus sal med högt i tak som är lätt att möblera för olika typer av aktiviteter. Det finns ett litet, lågt podium längst fram och piano.
Här ryms ungefär 100 personer.

Köket är stort och fullt utrustat med kyl, frys och diskmaskin. Lån av porslin och glas ingår i hyran.

Sockenstugan är handikappanpassad med ramp och handikapptoalett.

Indals kyrka

Trygg och gammal med sina vita murar, sin fantastiska orgel och sin ovanliga klock-klämtning ligger hon där, Indals kyrka. I sig rymmer hon tro och historia - och en dörr utan motstycke!

Bagarstugan i Indal

Vill du baka på gammaldags vis med vedeldad ugn? Då kan du hyra vår bagarstuga i Indal!

Orgeln i Indals kyrka

Johannes Menzel Orgelbyggeri, Härnösand 1996. En rekonstruktion av Johan Gustaf Eks orgel från 1863