Andakter på nätet

Här hittar du de digitala andakter som vi publicerat. Ta några minuters stillhet och bön!

Gudstjänst på pingstdagen

Gudstjänst på pingstdagen från en vitsippsbacke vid Sättna kyrka.

Gudstjänst på söndagen innan pingst

Klicka på länken nedan för att se en gudstjänst för söndagen innan pingst med vår kyrkoherde Eva From. Psalm 162 sjungs.

Gudstjänst på Bönsöndagen

Klicka på länken nedan för att se gudstjänsten från Indals kyrka!

"Växa i tro"

Gudstjänst på femte söndagen i påsktiden, 2 maj 2021

Gudstjänst på påskdagen

Kristus är uppstånden, ja, han är sannerligen uppstånden!

Gudstjänst på skärtorsdagen

Klicka på länken nedan för att se en gudstjänst från Lidens kyrka för palmsöndagen!

Familjegudstjänst på Fastlagssöndagen

Digital familjegudstjänst från Sättna kyrka på fastlagssöndagen - kärlekens väg!

Gudstjänst på Kyndelsmässodagen

Digital gudstjänst från Lidens kyrka på kyndelsmässodagen - ljusets dag!

Julotta på nätet

Fira julotta med oss här på nätet!

Julbön

Digital julbön. En stunds eftertanke för julafton.

Digital gudstjänst på första advent

I år kan vi inte träffas i kyrkorna som vanligt på första advent. Här finns en gudstjänst med de klassiska adventspsalmerna som vi kan dela med varandra på nätet! Glad första advent!

Andakt för 1:a söndagen efter Trefaldighet

Den första söndagen efter Trefaldighet handlar om "vårt dop". Här hittar du en andakt för helgen!

Andakt för Pingsthelgen

Här hittar du en andakt på nätet om pingst - Andens högtid!

Andakt via nätet - Annandag påsk 2020

Idag på annandag påsk inbjuder vi igen till en stunds stillhet och eftertanke. Påskens glädje fortsätter!

Andakt via nätet - Påskdagen 2020

Kristus är uppstånden! Ja, han är sannerligen uppstånden! Idag på påskdagen, får vi samlas till andakt på nätet igen. Glad påsk!

Andakt via nätet - Långfredag 2020

Även idag, på långfredagen inbjuder vi till en stund av eftertanke och stillhet. Klicka på länken nedan för att delta.

Andakt via nätet - Skärtorsdag 2020

Vi är många som av olika skäl inte kan ta oss till kyrkorna nu i påsk - här kan du vara med i en andakt för Skärtorsdagen. Vi kommer att lägga upp andakter även långfredag, påskdag och annandag påsk. Klicka på länken nedan för att se filmen och delta i bönen.