Foto: Helena Erlandsson

På gång i Öxnehagakyrkan

Vi har dragit igång alla våra grupper. Välkommen!

Club RUT

För barn i åk 2-3.
Måndagar kl. 13.30-14.45

Välkommen hit efter skolan för att göra något kreativt tillsammans. Vi kommer att lära oss om kyrkan och Jesus samtidigt som vi spelar spel, pysslar eller gör andra roliga saker.

Club Jacob

För barn åk 4-5
Måndagar kl. 15.15 - 16.30

KompisSkoj

För barn åk F-1.
Tisdagar kl. 13.30 - 15.00

Vi träffas och lär oss mer om livet som kristen. Vi leker, pysslar och har roligt tillsammans. Vi erbjuder chansen att hämta och lämna på Oxhagsskolans fritidshem. OBS! Måste anmälas både till fritids och till oss.

SnickSnack

För dig i åk 6-7.
Onsdagar kl. 15-17

Några barn står bredvid varandra framme vid koret och sjunger.

Hope

Välkommen att sjunga med oss i Öxnehagakyrkan! Barnkören Hope vänder sig till alla barn som gillar att sjunga och som är minst 7 år.