Majfest i Huddinge församling

Söndag 26 maj blir det Majfest i Prästgården och i kyrkan. Välkommen på en heldag full med roliga aktiviteter! Kafé, fiskdamm, guidning i kyrkan, tipsrunda, musik och mycket mera.

Nu firar vi att det är vår med en härlig Majfest! Söndag 26 maj klockan 10.00-14.30 händer det massor med spännande aktiviteter i Huddinge kyrka och i Prästgården. Öppet för alla oavsett medlemskap i Svenska kyrkan och för alla åldrar. Fri entré till allt.

Under dagen blir det familjemässa, barnens gudstjänst för de minsta, korvgrillning, konsert och allsång med alla Huddinge församlings körer, gott hembakat fika i Prästgården, fiskadamm och mycket mera!

Dessutom om du nyfiken på gravskötsel och perenner så är personal från kyrkogårdarna i Prästgården och berättar om sitt miljöarbete. De har också med sig sin traktor som barnen får provsitta i.