Ankracet 2021 blir digitalt!

Köp ett anknummer och bidra till Act Svenska kyrkans fasteinsamling samtidigt som du kan vinna på ditt anknummer

För elfte året anordnar Höörs församling ankrace i Enebacken.

Att delta i ankracet är ett sätt att stödja Act Svenska kyrkans fasteaktion för en rättvis värld.

Du kan delta genom att swisha 50 kronor per anka till 123 495 60 90 senast den 28 mars. Skriv anka i meddelandet. Vi plockar då ut anka/or till dig och meddelar vilka nummer du fått. Har du inte möjlighet att swisha men önskar en anka så hör av er till fia.steimer@svenskakyrkan.se eller 0702 22 40 69.

2021 års ankrace kommer att bli digitalt p g av rådande läge med coronoapandemin. Vi kommer att filma själva racet och lägga upp på vår hemsida och Facebook.

Ni som vinner pris kommer att bli meddelade om detta och hur vinsten hämtas/delas ut efter påskhelgen.