Miniorer

För dig som är 6-8 år finns miniorerna barngrupper med samling, pyssel, lek och gemenskap!

Miniorgrupp i Solbackakyrkan

Pussel

Miniorgrupp med sång och aktiviteter för barn i förskoleklass till åk 2
Måndagar kl 15.00-16.30 i Solbackakyrkan.

Samling med sång, bibelberättelse, frukt. Aktiviteter i mindre grupper med lek inne och ute, pyssel och bakning. Kyrkans personal hämtar på skolan, vårdnadshavarna hämtar på Solbackakyrkan. Begränsat antal platser.
Kontakt: Anna-Karin Anens, Anneli Almqvist

Anmäl ditt barn här

MINIORER I OBBOLA KYRKA

Miniminiorer

Miniorgrupp för barn i förskoleklass.

Varje träff innehåller en samling/andakt med berättelser från Bibeln, samtal om livet, fika, lek och pyssel. Kyrkans personal hämtar barnen på fritids.

Tisdagar 13.30-15.30
Kontakt: Christel Johansson, Emma Lundberg

Miniorer åk 1

Varje träff innehåller en samling/andakt med berättelser från Bibeln, samtal om livet, fika, lek och pyssel. Kyrkans personal hämtar barnen på fritids.

Måndagar 13.30-15.30
Kontakt Christel Johansson, Cecilia Bucht