Sommarlovsskoj! 16 augusti

Barnens sommarfiesta. För dig mellan 6 och 13 år. Anmälan senast 13 augusti

Välkommen du som är mellan 6 och 13 år på en eftermiddag när vi drömmer oss bort till palmer, vita stränder och solsken.

Vi tillverkar snygga lei´s och palmpynt till ditt rum, har ukuleleandakt, äter varmkorv och så kommer Alexis från Salsa Varberg och lär oss dansa lite salsa – det första och viktigaste steget i salsa är att ta på sig ett stort leende och ha roligt med kompisarna!

Visste du att Svenska Kyrkan finns i Spanien? Alldeles där det växer palmer vid stranden och hajarna simmar.  Jo det är sant! Jag ska åka dit, intervjua de som jobbar och bor där och ta med mig det bästa hem till Himledalen. Och sen visar jag er mitt fina reportage på sommarlovsskoj! Vi ses! Hasta luego! Li, diakon

Sommarlovsskoj är kostnadsfritt!

TID: torsdag 16 augusti kl. 14-16.30
PLATS: Samling i Församlingshemmet i Rolfstorp kl. 14.00
ÅLDER: barn mellan 6 och 13 år.
ANMÄLAN: senast måndag 13 augusti till Li almgren
Vi behöver veta barnets namn, ålder, ev. allergi eller annat ni vill informera om samt telefon till föräldrar.