Foto: IKON: Magnus Aronsson

Sångfåglarna

Detta är vår barnkör för de yngre barnen där du som går i förskoleklass upp till 3:an och som gillar sång, musik och rytmik

Sångfåglarna Söråker

Vi sjunger och har roligt tillsammans på Onsdagar kl 13.00-14.15

Sångfåglarna övar på Pastorsexpeditionen i Söråker och vi möter upp alla Sångfåglar utanför skolans huvudentré. Efter sångstunden bjuder vi på fika och går sedan tillsammans till fritids.

Sångfåglarna medverkar ett par gånger per år i våra  familjegudstjänster.

Vill du vara med i Sångfåglarna?

Maila eller skicka ett SMS till Eva linnea.hallhamrin@svenskakyrkan.se 070-248 95 66 eller Tomas Wallin tomas.wallin@svenskakyrkan.se 070-657 31 17

Välkomna!

Sångfåglarna Ljustorp

Vi sjunger och har roligt tillsammans på Onsdagar kl 13.00-14.00

Sångfåglarna övar på Församlingshemmet i Ljustorp och vi möter upp alla Sångfåglar utanför skolans huvudentré. Efter sångstunden bjuder vi på fika.

Vårdnadshavare kan hämta sina barn på fårsamllingshemmet kl14.00 och vi följer sedan med övriga barntill fritids.

Sångfåglarna medverkar ett par gånger per år i våra  familjegudstjänster.

Vill du vara med i Sångfåglarna?

Välkomna!