"Ju mer vi är tillsammans"

Musikgudstjänst, torsdag 23 september

Hur påverkar corona?

Vi följer myndigheternas restriktioner. Den nya gränsen är tillsvidare 300 personer om man sitter på markerade platser inomhus och så många ryms inte i någon av våra kyrkor. Därför har vi markerat sittplatser som håller rätt avstånd; i S:t Lars, Svedvi, Kolbäck och Berg ryms ca 50 personer med avstånd, fler om man sitter i sällskap med dem man träffar ofta. I Säby får drygt 30 plats, fler i sällskap.
Var fortfarande noggrann med handhygien, att hålla avstånd samt stanna hemma om du har förkylningssymptom!
Välkommen att ta del av söndagens högmässa via radio eller länk. Gudstjänsterna sänds på Hallsta Sura Närradio enligt nedan.

torsdag 23 september klockan 18:30 i Kolbäcks kyrka

Musikgudstjänst - ”Ju mer vi är tillsammans”

Allsång. Du hittar häftet här!
Med anledning av kommunens jubileum.
Brödförsäljning till förmån för Världens barn - insamlingen pågår under veckorna 38 och 39.

Fler än 40 olika projekt runt om i världen genomförs med stöd från insamlingen för Världens Barn. Här kan du läsa om några av dem.

Tack för ditt bidrag!