TJÄNSTEN ÄR TILLSATT - Fritidsledare 100% Tillsvidareanställning

Med inriktning på mellanstadiebarn - främst skol- och fritidsverksamhet i Skokloster.

Håbo pastorat överensstämmer geografiskt med Håbo kommun och har strax under 14 000 medlemmar. Pastoratet ligger i ett naturskönt mälarlandskap, rikt på kulturminnesmärken, med över 23 mil sjögräns och innefattar fem medeltida kyrkor samt Kyrkcentrum i centralorten Bålsta.

Vi erbjuder ett omväxlande och stimulerande arbete i en glad och positiv miljö - i en av Sveriges starkaste tillväxtregioner. Stockholm, Arlanda, Uppsala och Enköping ligger alla inom 5 mils avstånd, och kommunikationerna till och från Bålsta är mycket goda.

Vi söker en:

Fritidsledare 100 %

Lämpliga kvalifikationer:

• Fritidsledare, förskollärare eller liknande.
  • Körkort med tillgång till bil.
  • Du ska vara medlem i Svenska kyrkan och dela dess tro och värderingar.

som person vill vi att du

• Brinner för barn och barns utveckling, tillsammans med kyrkans budskap. Kvälls- och helgarbete förekommer.

Tillträde

5 augusti 2019. Provanställning, sex månader.

Ska vara oss tillhanda senast måndag 3 juni.
Vi intervjuar löpande.

upplysningar

VId frågor om tjänsten, ring Monica Bunnå på: 0171-46 87 06

ansök

monica.bunna@svenskakyrkan.se
(Använd alternativet ”Du kan mejla direkt till...” högst upp, för att kunna skicka med bilagor.)

skriv ut annonsen

Klicka här för att ladda ner annontexten som en pdf.