Julavslutning för Fredagsträffen

Höstterminen för Fredagsträffen börjar lida mot sitt slut och det vankas julavslutning.

Den 10 december har vi julavslutning och det kommer bjudas på landgång och skönsång i form av personalkörens luciatåg. Detta får du bara inte missa!!!

ANMÄL DIG TILL FREDAGSTRÄFFEN

Anmälan till julavslutningen måste vara inne senast måndag den 6 december för att säkerställa plats och lunch. Annars är det “först till kvarn”.

Boka på telefon: 0171-46 80 27, på epost: habo.koket@svenskakyrkan.se eller genom att fylla i formuläret nedan.

GRATIS BUSS FRÅN POMONA ÄLDREBOENDE

Buss avgår kl 10.30 från Pomona äldreboende i Bålsta och åker tillbaka ca kl 13.15.

Resväg: Pomona äldreboende kl 10.30, via Kraftleden, Väppebyberget, Åbergs museum, Sysslagården, Stockholmsvägen, Medborgarhuset, Kyrkcentrum.

OBS. Bussen har nigning!