Inspelade gudstjänster, andakter och underhållning

Götene pastorats Youtube-kanal

Vår Youtube-kanal Svenska kyrkan Götene pastorat fylls hela tiden på med blandat innehåll.

Götene pastorats Facebooksida

Vår Facebooksida Svenska kyrkan Götene pastorat fylls hela tiden på med blandat innehåll.

Götene pastorats Instagram-konto

Vårt Instagram-konto Svenska kyrkan Götene pastorat fylls hela tiden på med blandat innehåll.

Podden - Husförhöret med Maria och Josef

En podd om religion, kristendom och teologi. Med glimten i ögat och på ett underhållande sätt hålls husförhör likt för 100 år sedan när prästen besökte gårdarna och hade husförhör. Då innebar att husförhöret att alla som bodde på gården förhördes om vad de kunde om Gud, Jesus och den bibliska historien. Skillnaden är att i denna podcasten är det Maria och lyssnarna som ställer frågorna till Josef.

Vlogg - Möte Med Monika

En videoblogg om livskraft, livsglädje och tro med Monika Hedlund.

Radio Kinnekulle

Lyssna till Radio Kinnekulle, en närradio med kristen profil på 102,6 MHz.

Svenska kyrkan Götene pastorat
En person sitter i en soffa med sin dator i knät och följer en digital gudstjänst.

Digitala gudstjänster och evenemang

Många församlingar sänder gudstjänster och andra evenemang på webben. I vår gemensamma kalender hittar du sändningarna. Du kan också se eller höra en del av våra gudstjänster via SVT eller Sveriges radio.