Stampens kyrkogård i sommargrönska

Nyhetsflöde från Göteborgs begravningssamfällighet

Aktuellt från Göteborgs begravningssamfällighet

Prenumerera via RSS

Portalen med budskapet ”Tänk på döden” renoveras

Publicerad:

I vår renoveras portalen till Stampens kyrkogård med inskriptionen Tänk på döden. Portalen demonteras, stenblocken rengörs och lagas och monteras sedan upp igen.

Svårt att få hjälp med ärenden just nu

Publicerad:

På grund av tekniska störningar kan det vara svårt att få hjälp i begravnings- och skötselfrågor just nu. Felsökning pågår.

Penséer i blått och gult pryder gravarna

Publicerad:

Den 8 april kom alla penséerna som vi planterar för de skötselkunder som beställt det. Över 200 000 plantor ska ner i jorden.

Tusenåriga linden i Torslanda skadad i stormen

Publicerad:

En av stammarna på den "tusenåriga linden" på Torslanda kyrkogård knäcktes. Även på flera andra begravningsplatser i Göteborg har träd fallit.

Viktig information om fakturor för gravskötsel

Publicerad:

Har du fått en faktura på gravskötsel? Kolla noga att den kommer från Göteborgs begravningssamfällighet om det är oss du vill anlita för att sköta din grav!