Verksamheter & Mötesplatser

Överallt i Frustuna församling pågår också en livlig verksamhet. Det sjuder av liv och som församling vill vi finnas för alla i livets olika skiften. Här presenterar vi det som sker idag. Kom gärna med synpunkter och önskemål om hur vi kan utveckla verksamheten ytterligare!

Mötesplats och Café Torsåker

Välkomna till Torsåkers församlingshem och kyrka våren 2024. Kom och träffa både nya och gamla vänner. Lyssna på föredrag och musik, umgås och ät eller fika tillsammans.

Elden - en mötesplats vid Prästgården

Kom och slå dig ned vid elden en stund.

Stilla rum

I kyrkans rum omfamnas du av mjuk sång och bjuds in till kontemplation och inre stillhet.

Barn och familj

Välkommen att delta i våra barnverksamheter. Vi har klubbar som riktar sig till barn i åk 2-7 och även verksamhet för barn och vuxna tillsammans så som Öppen famn och Babycafé.

För ungdomar

Du som går på högstadiet och gymnasiet. Kom som du är. Fika, häng, spela spel eller pyssla. Häng med!

För vuxna

Här hittar du våra verksamheter för vuxna. Vi har många mötesplatser i vår församling som riktar sig till allt från unga vuxna till seniorer.

Musik och körer

Frustuna församling har ett rikt musikliv. Det finns flera körer och i kyrkorna är det ofta konserter eller mässor som förgylls med musikförmågor.

Lördagsmusik

Välkommen till vårens Lördagsmusik med helgsmål