Välkommen till våra mötesplatser och gudstjänster!

Trots Corona-pandemin finns det tillfällen att träffas! Här finns mötesplatser för både vardag och helg.

Med anledning av Coronaviruset vill vi göra vad vi kan för att förhindra smittspridning och vi strävar efter att våra gudstjänster och andra samlingar ska ske på ett Corona-säkert sätt. Från och med 3 november gäller att antalet besökare på våra gudstjänster och samlingar ej får överskrida 50 personer inklusive tjänstgörande personal.

Mötesplats - fika i församlingshemmet OBS! Inställt!

VÄLKOMMEN TILL VÅRA GUDSTJÄNSTER!
7 november - lördag
18.00 Musik i höstkväll i Kärda kyrka, barn från juniorerna medverkar med sång, Åkermo.

8 november - 22:a söndagen efter trefaldighet
10.00 Mässa i Dannäs kyrka, Åkermo.
18.00 Taizégudstjänst i Forsheda kyrka, Åkermo.

15 november - söndagen före Domssöndagen
10.00 Mässa i Hånger kyrka, Ulfsax.
18.00 Musik i höstkväll i Torskinge kyrka, sång av Alva och Vanja Haage, Ulfsax.

Behöver du eller någon i din närhet stöd och hjälp? Känner du oro för vad som händer i världen? Hjälp med att handla eller göra andra ärenden? Kontakta oss så hjälper vi gärna till! Våra telefonnummer hittar du under fliken Kontakt.