Foto: Anjeli Lundblad

Öppet café i Mjölby församlingshem

Cafét i Mjölby församligshem

Kom och ta en fika med en kopmis eller ta med ett helt gäng. Eller kom och träffa andra som finns här i huset, kanske du hittar en ny kompis!

Förhoppningen är att detta kan bli en mötesplats som får formas efter vad du som församlingsmedelm önskar. Här finns en plats att läsa läxor, träffa dina stickkompisar, eller få nya. Eller bara sitta ner med en kopp kaffe ibland.

Hoppas också att församlingens ”vanliga” grupper ska trivas med att fika och träffas här, och kanske sedan gå till sin grupp.

Öppet vardagar kl 9-15

Ett litet barn på vårpromenad håller sina föräldrar med bägge händerna för att inte ramla omkull.

På gång - vi tar en promenad i Mjölby

Varje torsdag kl 10-12 tar vi en promenad utomhus i och runt stadsparken. Samling vid församlingshemmet i Mjölby kl 10.00. Vi håller avstånd och anpassar verksamheten efter rådande förhållanden Har du frågor kontakta Margareta Holmström 0142-552 05