Kertomuksia Raamatusta/Berättelser från Bibeln

keskiviikkoisin klo 14. Favebookissa / onsdagar kl 14 på Facebook viikkoina/ veckorna 25-35

Raamatussa riittää jännittäviä ja mielenkiintoisia kertomuksia ja henkilöitä. Kesällä saamme viettää aikaa näiden kertomusten parissa, kun seurakunnan Facebook-sivulla julkaistaan filmattuna uusi Raamatun kertomus joka keskiviikko klo 14.00 (viikoilla 25-35). Työntekijät valmistelevat ja toteuttavat filmit yhdessä seurakunnassa kesätöissä olevien nuorten kanssa. Tämä projekti on varmasti meille kaikille hyvää oppia ja muistinvirkistystä. Ehkä joukosta löytyy sinulle aivan uusia kertomuksia, ja vaikka Raamattu olisi sinulle tuttuakin tutumpi, voi sieltä aina löytää jonkin uuden näkökulman.

Bibeln finns det många spännande och intressanta berättelser och personer. I sommar har vi möjlighet att tillbringa mera tid kring de här berättelserna. Församlingen sänder en video på sin Facebooksida varje onsdag kl 14.00 under veckorna 25-35 med en ny bibelberättelse. Medarbetarna förbereder och förverkligar filmerna tillsammans med ungdomar som är på sommarjobb i församlingen. Det här projektet kommer säkert att vara en välkommen undervisning för oss alla och påminnelse om de fina berättelserna. Kanske finns det någon av dem som du inte ännu känner till? Eller kan du Bibeln utan och innan så kanske du hittar en ny synvinkel?