Messy church

Kreativitet, mat, andakt, musik och gemenskap för alla åldrar - med barnen i fokus.

Messy Church inställt fredag 5 april!

På grund av vädret ställs Messy Church in fredagen den 5 april.  Välkommen tillbaka nästa gång, den 3 maj.

Messy church våren 2024

Kyrkans hus, 3 maj kl 17.30-19.30.
Anmälan senast dagen innan till 0515-77 63 00.

Kreativitet, mat, andakt, musik och gemenskap. Det är Messy church. Ett nytt sätt att mötas för alla åldrar - med barnen i fokus.

En fredag i månaden slår vi upp portarna för Messy Church i Kyrkans hus. Varje träff har ett särskilt tema och inleds med en andakt. Därefter äter vi tillsammans, pysslar och avnjuter en efterrätt.

Messy Church är ett koncept från England som nu finns över världen. Det riktar sig till alla åldrar och innehåller tid för skapande, gemenskap, gudstjänst/andakt och kvällsmat. I Messy Church får det bli rörigt (messy)!

Frågor kan ställas till Sandra Flensén, präst, på 0515-77 63 26 eller
sandra.flensen@svenskakyrkan.se