Foto: Bild av TanteTati från Pixabay

Samtalsgrupp - hur går jag vidare?

Onsdagar med start 12 februari 2020 kl 16.00 i Kyrkans Hus i Malmköping. (Obs! Ny starttid)

Ett år - nya möjligheter. Vi är många som delar erfarenheten av att ha hamnat i situationer som gör att vi inte kommer vidare i livet. Orsaken kan vara nära anhörigs död, separation, sjukdom, att man förlorat sitt arbete eller behöver bryta sin ensamhet. När livet helt enkelt inte blev som det var tänkt.

Kyrkoherde Simon Johansson och samtalsledare Gun Elidotter Blixt startar en samtalsgrupp kring detta tema.

Syftet är att tillsammans med människor i liknande situation hitta nya vägar i livet, hitta tillbaka till livsglädje och motivation. Vi kommer att träffas vid 10 tillfällen och diskutera olika aspekter av livet.

Start onsdag 12 februari 2020 kl 16.00- 17.30 i Kyrkans hus. (tiden kan justeras efter gruppens behov)

Är du intresserad av att delta, kontakta Simon Johansson, 0727-169022 eller simon.johansson@svenskakyrkan.se. Anmälan senast tisdag 14 januari 2020.