Foto: Ray

Musik i Sommarkväll - Solokonsert med Ray Cooper

Nyhet Publicerad Ändrad

29 juli kl 19.00 i Lilla Malmakyrka. Vi tar emot förhandsbokningar till platser på grund av antalsrestriktioner.

Ray sjunger och spelar ett blandat sommarprogram på cello, guitar, mandolin, munspel.

Låtar från hans nya download EP 'The Beast' och hans kommande CD 'Land Of Heroes' som kommer ut januari 2021.
Varmt välkommen!

OBS!

Förboka en plats genom att ringa 0157 200 52 mellan kl 10-12 på vardagar eller kom till Sommarkyrkan i Lilla Malmakyrka mellan kl 11-16 v 30 & 31.
Vi kan bara ha max 45 gäster i publiken - Ev. återstående biljetter finns vid dörren.

Ingen kostnad bidrag till lokal diakoni mottages tacksamt på vår Swish eller vid konserten. Gåva och musikgåva: 123 609 41 97

______________________

Vi följer Svenska kyrkan och folkhälsomyndighetens riktlinjer så vi håller avstånd och stannar hemma om vi har sjukdomssymptom eller tillhör en riskgrupp. Musik i sommarkväll sker i samverkan med Studieförbundet Sensus.
Musiken kommer att webbsändas på vår hemsida och i vår Facebook.

__________________________________

Anmäl till att du vill komma på Musik i sommarkväll. De första 40 som anmält sig garanteras plats, finns det platser över är det först till kvarn som gäller.  Vi har ingen entréavgift men tar gärna emot en gåva till vårt lokala diakoniarbete vid utgången eller genom swish.

Välkomna!