Foto: Jesper Wahlström

Vad vill du boka?

Här kan du boka dop, vigsel och festlokaler direkt via hemsidan. Se nedan och klicka dig vidare. Du kan också läsa mer om hur dina personuppgifter behandlas enligt GDPR-lagen när du använder webbokningen.

Bröllop

Planerar ni bröllop? Att gifta sig är en stor händelse i livet och innebär att ta relationen vidare på ett nytt sätt. Här berättar vi om vigselgudstjänsten och hur man bokar präst och kyrka. Och så får ni tips om ett och annat att tänka på. Varmt välkomna att boka ert bröllop här på webben eller via telefon.

Boka dop

Dopet är en innerlig och varm tradition som skapar band inom familjer, kopplar ihop äldre generationer med nutida och låter den som döps få vara i centrum för allas kärlek och omsorg. Dopet är en gåva från Gud. Ingen särskild tro eller kunskap är därför nödvändig. Genom dopet blir man också medlem i Svenska kyrkan. Välkommen att boka dop här på hemsidan!

Boka lokal

Planerar du för dop, bröllop, minnesstund, 50-årsfest, bostadsrättens årsmöte eller kanske en konsert? Danderyds församlings lokaler är trivsamma och välkomnande. Det finns möjlighet att hyra både dagtid och kvällstid, vardagar eller helger.

Så här behandlar vi dina personuppgifter