Foto: Unsplash

Klädbytardag 23 februari

Nyhet Publicerad

Dags att uppdatera garderoben? Välkommen till Oscar Fredriks församlingshem den 23 februari kl.13-15.30.

Klimatsmart ”shopping”

Alla har vi kläder som bara ligger i våra garderober och aldrig används, eller kläder som du känner bara ska vidare?

I Oscar Fredriks församlingshem kan du komma och lämna in dina kläder, och i gengäld få möjlighet att ta med samma mängd andra kläder hem efteråt. Barnkläder går också bra. Det finns fika!

Efteråt är du välkommen att stanna kvar på gudstjänst kl 17.00, där vi kommer prata om hur vi förvaltar vår värld.

23 FEBRUARI KL. 13-15.30

Oscar Fredriks församlingshem

Kör i konsert med dirigent i förgrunden.

Konsertprogram

Välkommen till konsert i Oscar Fredriks kyrka! Fri entré.

Verksamheter för vuxna

Tro och tvivel, kreativitet och kunskap, hopp och tillit. Våra föredrag, grupper och kurser vill ger dig plats att utforska och fördjupa dig i livet.

26 januari 2020 tog vi emot regnbågsnyckeln!

Regnbågsnyckeln är en hbtq-märkning som visar att förtroendevalda och medarbetare i en församling jobbar för en mer inkluderande kyrka och har viljan att arbeta aktivt för mångfald och öppenhet. Läs mer >