App, hemsida och kalendarier ersätter predikoturerna

Nyhet Publicerad

Carl Johans, Högsbo, Masthuggs och Oscar Fredriks församlingar slutar att annonsera gudstjänster i predikoturerna i GP i månadsskiftet januari/februari 2020.

Samma information som i predikoturerna och mer därtill finns i kalendern här på hemsidan, i appen Kyrkguiden och i månatliga kalendarier för varje församling.

Kalendarierna går att prenumerera på, antingen på papper eller via e-post. De ligger också i alla pastoratets kyrkor så att besökarna enkelt kan plocka med sig månadens kalendarium.

Fyll i formuläret nedan om du vill prenumerera på en eller flera församlingars kalendarier. Ange vilken eller vilka församlingars kalendarier du vill prenumerera på och vilken adress du vill ha dem skickade till - e-post eller postadress.

Vill du veta vad som händer? Bli prenumerant!

Du kan prenumerera på ett eller flera kalendarier. Kalendarierna skickas ut i slutet av varje månad.

Klicka i rutan framför namnet på den eller de församlingar du vill få kalendarium ifrån.

Hur vill du få kalendariet skickat till dig? Fyll i e-postadress eller namn och postadress. Om du vill få kalendariet hem i brevlådan behöver vi även ditt personnummer.

De uppgifter du lämnar här används enbart för att skicka ut de kalendarier du bett att få. För att hålla adresslistan uppdaterad lägger vi in uppgifterna i ett digitalt verktyg. Då uppdateras adresserna automatiskt vid flytt och vi undviker att göra utskick till någon som avlidit. Därför ber vi om ditt personnummer om du vill ha kalendarierna på papper.