Lotteriförsäljning till julinsamlingen

Act Svenska kyrkan stödjer humanitära insatser över hela världen för att stärka flickor och kvinnors rätt till god hälsa, värdighet och makt över sitt eget liv.

Tider för lottförsäljning

För att stödja Julinsamlingen kan du köpa lotter, och julpåse med gott från Bullen & Brödet. Lotteriets fina priserna är skänkta från olika lokala handlare.

Försäljning varje tisdag kl. 11–15, torsdag kl. 15–19, söndag kl. 11–15.

SWishnummer

Du kan också swisha din gåva till: 123 676 0011.

Förändringar i våra verksamheter

Alla verksamheter ställs in med anledning av de nya allmänna råden från Folkhälsomyndigheten. Vi firar däremot gudstjänst digitalt varje söndag kl. 11 på Carl Johans pastorats YouTube-kanal.

Vi hörs på telefon!

Corona-restriktionerna gör det svårare för oss att ses, men vi kan prata på telefon istället.

Regnbågsfärgad bakgrun och texten "bryr sig Gud?".

Konfirmation 2023/2024

Ge dig själv chansen att få tid för livets stora frågor och lära känna nya människor på samma gång.

Masthuggskyrkan

Kyrkan är öppen varje dag, året om. Välkommen in!

Upptäck Masthuggskyrkan

Utforska kyrkans olika platser med vår bok som guide och hitta dina egna pärlor! Kyrkan är öppen varje dag.