Dagmar står vid en skylt som föreställer en pilgrimsmussla.

Inspirationskväll om pilgrimsvandring

Dagmar delar med sig om pilgrimsledens dragningskraft och sin vandring in i Fässbergs kyrka.

Inspirationskväll på Pilgrimscentrum

Tisdag 6 december kl. 18, Masthuggskyrkan

Denna kväll på Pilgrimscentrum i Göteborg kommer Dagmar att berätta om Pilgrimsledens dragningskraft och hennes vandring in i Fässbergs kyrka. Det kommer att handla om pilgrimsvandringar, utomlands och på hemmaplan. Om beslut, förberedelser, packning, målgång och en obotliga längtan.

Kvällen börjar med en enkel mässa i kyrkan. Välkommen!

Pilgrimskvällar i Masthuggskyrkan

Tisdagar i Masthuggskyrkan är en mötesplats för pilgrimer. Vi inspireras av personliga berättelser och att hitta nya vägar i livet.

Vy från Masthuggskyrkan, första av flera utsiktsplatser längs pilgrimsleden Göta älv.

Pilgrimscentrum i Göteborg

Vi vill väcka din nyfikenhet och inspirera till uppbrott, möten och utmaningar. Vi är en del av Masthuggs församling, välkommen hit!