Annorlunda höst i Högsbo

Nu när vi är i en annorlunda tid får vi möjlighet att göra annorlunda. Vill du vara med? Vi träffas i Högsbo kyrka!

Hösten 2020 förläggs all Högsbo församlings verksamhet till Högsbo kyrka, undantaget gudstjänst på söndagarna i Kaverös kyrka.
Vi fokuserar verksamheten till följande dagar:
Tisdagar för barn, onsdagar för alla åldrar och torsdagar för daglediga.
Se mer info under rubriken Verksamheter.
Som alltid finns möjlighet till enskilda samtal, dop, vigsel och begravning – allt anpassat efter Folkhälsomyndighetens riktlinjer. Du kan också odla i Högsbo kyrkodling och sjunga i vuxenkör (kontakta lars-magnus.osterberg@svenskakyrkan.se).

Det går förstås alltid bra att höra av sig med frågor, funderingar och förslag.

Uppdaterad information om enskilda verksamheter och arrangemang hittar du i kalendern. Den hittar du genom att klicka på den röda fliken till höger. Tänk på att verksamhet kan pausas med kort varsel.
Information kommer även att läggas ut i appen Kyrkguiden och i sociala medier.

Följ oss på sociala medier

facebook: Högsbo församling

instagram: hogsbo_forsamling

Verksamheter

Varje vecka fylls församlingens lokaler med verksamhet för stora och små. Vad intresserar dig?