Foto: PEXELS

Dags att söka sommarjobb

Nyhet Publicerad Ändrad

Nu är det dags att söka sommarjobb i Svenska kyrkan Burträsk-Lövånger! Du kan söka till våra kyrkogårdar samt som medarbetare i Sommarkyrkan och Växtplats. Klicka här för mer info och ansökan!

Sommarkyrkan

Burträsk församling söker dig som har ett sång- och musikintresse, som kan sjunga eller spela ett instrument, samt planera och leda aktiviteter med barn. Vi söker fyra deltagare varav en ledare till sommarkyrkan 2023. Ansökan senast 1 april!

Växtplats Munkviken 1-30 juli

Växtplats är ett sommarjobb som ger dig som är 16 år eller äldre en unik möjlighet att växa som människa och låta den kristna tron växa till i ditt liv. Tillsammans med andra ungdomar från din egen och andra församlingar arbetar du i gårdens sommarcafé, med barnaktiviteter, praktiska utejobb m.m. Senast intresseanmälan 25 april.