Churchcamp - ungdomsläger sommaren 2024

Följ med på sommarläger 24-28 juni i Linköping.

I sommar återvänder Churchcamp - ett läger för dig som är 13-18 år. Lägret anordnas av Botkyrka församlings norra distrikt och kommer att vara den 24-28 juni på Liljeholmens herrgård i Linköping.

Churchcamp är ett roligt läger för dig som är nyfiken på att fördjupa din kristna tro. Vi umgås tillsammans, firar andakt, har roliga aktiviteter och äter god mat.

Lägret har begränsat antal platser, anmäl dig därför så snart som möjligt via formuläret längre ner på sidan!

Tider

• 20 februari: Anmälan öppnar
  • April: Sista anmälningsdag
  • 30 april: Alla som får en plats på årets läger har kontaktats
  • 24 juni: Lägret börjar!
  • 28 juni: Lägret avslutas

Var gärna med i vår ungdomsgrupp också

Vi har en ungdomsgrupp i Ljusets kyrka, som träffas onsdagar från 18.30. Vi ser gärna att du som är intresserad av att åka med på Churchcamp kommer till ungdomsgruppen , så att vi får lära känna varandra. Det blir också en trygghet både för dig och oss under lägret.

Anmäl dig till Churchcamp

Vill du följa med på Churchcamp? Anmäl dig via formuläret. Lägret har begränsat antal platser.

Information om deltagaren:

Informationen här nedanför (om vårdnadshavare) fylls i om deltagaren är under 18 år:

Så hanterar vi dina personuppgifter

När du anmäler dig till Churchcamp hanterar vi dina personuppgifter. För att kunna genomföra lägret på ett säkert sätt kommer personuppgifterna att lagras hos oss till och med 30 juli. Läs mer om hur vi hanterar personuppgifter.