Stilla Mässa - #godisnowhere

God will make a way, when there seems to be now way!

Några av våra Stilla mässor på torsdagskvällarna kommer att byggas ut med mer musik.
Vi kommer att sjunga modern Worship tillsammans, mestadels på engelska. Alla sångtexter mm kommer att visas på väggen i kyrkan. Vi kommer att ha musiker och sångare som leder sången i mässan.

KLICKA HÄR och lyssna på musiken som kommer att vara med i mässan.
Följ vår Spotifylista så är du alltid uppdaterad och kan öva på sångerna vi sjunger i mässan. Allt för att det ska vara enkelt att sjunga med i sångerna!!!

Följande torsdagar kl.19 firar vi Stilla Mässa - #godisnowhere

14 sept, 12 okt, 9 nov och 14 dec

Praktisk info

Mässan börjar kl.19 men kyrkan är öppen från kl.18.30 för dig som vill komma i god tid. Vi kommer att bjuda på enkel fika både före och efter mässan då det också finns tillfälle att stanna kvar en stund för den som vill.

Hinner du inte till precis kl.19 som kom när du hinner. Dörren står öppen! Mässan håller på i ca 40-45 min.

Följ vår Spotifylista och lyssna på musiken hemma så är det enklare att sjunga med.

Har du frågor eller funderingar runt mässan? Kontakta: