Jul-nyår i Berga pastorat

Här kan du bland annat ta del av tider för gudstjänster/mässor under jul och nyårstiden.

Gudstjänster under jul-nyår

Här får du del av tider och platser för våra gudstjänster under jul och nyår. Välkommen!

Act Svenska kyrkan

Tillsammans med kyrkor, organisationer och tusentals frivilliga arbetar Act Svenska kyrkan långsiktigt mot fattigdom, förtryck och orättvisor, och agerar snabbt när katastrofen inträffar.

Mittgången i en fullsatt kyrka. Längst fram står en kyrkokör i julkläder mellan två julgranar och sjunger.

Välkommen i jul

I en orolig tid får vi fira julens mirakel tillsammans. Kyrkan är öppen och du är välkommen, precis som du är.

Act Svenska kyrkans Gåvoshop

Act Svenska kyrkans gåvoshop är fylld med gåvor som förändrar liv. Ge bort en present till någon som går i pension, till kompisen som fyller jämnt eller till brudparet.