Foto: Pexels

Skapande

På denna sida kan du ta del av verksamheter med fokus på skapande som erbjuds för vuxna i Backa pastorat. Samtliga verksamheter på denna sida kräver anmälan. Om du är intresserad av någon av verksamheterna är du välkommen att höra av dig till kontaktpersonen för mer information.

Närbild på en person som stickar med gult och blått garn.

Arbetskretsen i Backa församlingshem

En mötesplats för dig som gillar att arbeta med händerna - kan det bli bättre?! Vill du vara med i en hantverksgrupp har du hittat rätt! Ons 2024 12.30, Backa församlingshem. Anmälan krävs.

En äldre kvinna sitter och stickar.

Arbetskretsen i Brunnsbokyrkan

Vill du vara med i en handarbetsgrupp så har du hittat rätt! Vi förenar nytta med nöje, medan vi umgås och gör handarbeten. Det är en arbetsgemenskap där resultatet av vårt verk går till hjälpverksamhet. Mån 2024 12.15, Brunnsbokyrkan. Intresseanmälan.