Två föräldrar fikar med sin lilla bebis i lekparken.
Foto: Magnus Aronson /Ikon

Familjeverksamheter

På denna sida kan du ta del av de verksamheter som erbjuds för familjer i Backa pastorat. Det finns öppna verksamheter där ingen anmälan krävs och som man kan komma till de gånger man kan och det finns verksamheter som kräver anmälan. Om du är intresserad av någon av verksamheterna är du välkommen att höra av dig till kontaktpersonen för mer information.

Ett litet barn spelar på en tamburin som ligger på en röd matta. Andra barn och vuxna sitter runt omkring.

Babyrytmik

Sång och lek för barn tillsammans med vuxen. Ons 2024 10.30, Backa församlingshem. Anmälan krävs.

En bebis ligger på en filt på golvet.

Babymassage

För förälder med baby 1-9 månader. Kärleksfull beröring som stärker banden mellan dig och ditt barn. Ons 2024 09.30, Glöstorpskyrkan. Fem onsdagar, anmälan krävs.