Välkommen till avtalsinformation online

Nyhet Publicerad Ändrad

Välkommen till digitala informationsmöten om de aktuella avtalsändringarna den 11, 12, 13, 16 och 17 maj. Anmäl dig senast kl. 12 dagen före mötet.

Förra veckan tecknades en förlängning av Svenska kyrkans avtal 20, med vissa förändringar. Parterna är också överens om att färdigställa ett omställningsavtal baserat på det utkast som tagits fram.

Du är nu varmt välkommen till korta informationsmöten i Zoom om de aktuella ändringarna i Svenska kyrkans avtal. Mötena genomförs stiftsvis, men om tiden för ditt stift inte passar dig är du välkommen att anmäla dig till något av de andra mötena.

Observera att mötena genomförs redan från och med onsdag den 11 maj. Anmäl dig senast klockan 12:00 dagen före mötet.

Läs mer och anmäl dig här

Observera att detta är en nyhetsartikel, vilket betyder att den inte uppdateras. Datumet då nyheten publicerades ser du högst upp på sidan. Håll dig uppdaterad om de senaste nyheterna genom att prenumerera på e-postnyhetsbrevet Observera