Jouren för avtal och arbetsrätt har öppet som vanligt i mellandagarna

Nyhet Publicerad

Svenska kyrkans arbetsgivarorganisation vill önska alla läsare en riktigt god jul och ett gott nytt år. Om det dyker upp någon akut fråga under mellandagarna, är jouren öppen som vanligt.

Svenska kyrkans arbetsgivarorganisation har begränsad bemanning under mellandagarna, men jouren för arbetsrätt och avtal finns öppen som vanligt 8.30-12 och 13-15 helgfri måndag till fredag. Om du har en akut fråga och inte får tag i din regionala förhandlare/rådgivare är du välkommen att höra av dig dit.

Vi vill också passa på att önska er en riktigt god jul och ett gott nytt år!

Observera att detta är en nyhetsartikel, vilket betyder att den inte uppdateras. Datumet då nyheten publicerades ser du högst upp på sidan. Håll dig uppdaterad om de senaste nyheterna genom att prenumerera på e-postnyhetsbrevet Observera