Lommalunken i Lommaryd & Lunken i Askeryd

Varmt välkommen till en gemensam promenad efter egen förmåga, kort andakt och fika (egen fikakorg) Onsdagar kl. 14.00 i Lommaryd och torsdagar kl. 14.00 i Askeryd.

Askeryd
Varmt välkommen till en gemensam promenad efter egen förmåga. Efter promenaden blir det en kort andakt innan vi fikar tillsammans. Ta med egen fika/kaffekorg (med anledning av Covid-19).

Samling vid Askeryds församlingshem, Asken, varje torsdag kl. 14.00 (pågår fram till den 29 oktober). Vi ses.

Lommaryd

Samling vid Lommaryd församlingshem, onsdagar kl. 14.00 (pågår fram till slutet av oktober). Vi ses.