Någon spelar in en kvinnlig präst under en gudstjänst.

Här hittar du Aneby pastorats livesändningar av morgonböner

Från Aneby pastorat livesänds morgonbön varje vardag måndag-fredag kl. 09.00.

Här kan du se pastoratets Livesända morgonböner

Du behöver inte att ha ett konto på Facebook för att kunda se våra livesändingar.

Du kan öppna länken ”Livesända morgonböner” genom att klicka på denna.

Gå/scrolla ner i menyn, det senaste som är upplagt på sidan syns först så du kan behöva att gå neråt för att hitta livesändningen du söker.

Har du ett eget Facebook konto kan du självklart logga in på detta eller om du har appen, men det är inte nödvändigt för att kunna ta del av våra livesändningar.

Om våra gudstjänster just nu
Vi följer Folkhälsomyndighetens riktlinjer och vi firar nu gemensamma gudstjänster igen. Information om tider och kyrkor hittar du i kalendern här på hemsidan.

Morgonbön vardagar kl 09.00 livesänds, och du är varmt välkommen att delta på plats i kyrkan också också. Vilken kyrka vi är i ser du i kalendern på respektive dag.

Psalmböcker finns att låna
Har du en psalmbok som är tryckt före 1986 eller saknar du rent av psalmbok? Du får mycket gärna låna hem en psalmbok från Aneby kyrka! De finns både standardversionen och med storstil.

Gudstjänstagendan
I regel används agendan i listan nedan men detta kan variera beroende vilken gudstjänstform som firas. Se kalendern för mer information.