Upptakt för vårterminen!

Nu är vi igång med vårens verksamhet. I vårt utbud finns bland annat studiegrupper, cafékvällar och musikverksamhet för blandade åldrar. Vi hoppas du finner något som fångar ditt intresse.

Bibelstudium Ht 2023

Bibelstudium i gemenskap kring bibels texter. Alla är välkomna och ingen förkunskap krävs. Terminsstart tisdag 12 september 2023.

En flicka i stickad tröja har stoppat en rostad macka i munnen.

Mångkulturell mötesplats

På mångkulturell mötesplats är alla människor välkomna, oavsett ålder, bakgrund eller religion.

Barn och Familj i Vidsel

Här blandas lek, allvar och skapande aktiviteter - och så får du lära dig mer om Bibeln.

Vuxen & Barn

Du som har barn och är föräldraledig eller har en ledig dag är välkommen till Älvsby församlings öppna förskoleverksamhet, Vuxen&Barn.

KU - Kyrkans Ungdomsgård

Här är platsen för dig som går i åk. 8 och uppåt! Gemenskap, andakt, kvällsfika och mycket mer. Ta med en kompis och kom förbi.