Basel

Zinzendorfhaus, Leimenstrasse 10 (gårdshuset). Regelbundna och spontana aktiviteter.

I Basel har vi en barnsångsgrupp på torsdagar kl. 15.00 med Öppet hus från kl. 14.00. Dessutom har vi regelbundet Öppet hus-kvällar samt luncher och anordnar även andra aktiviteter som t ex midsommarfirande.

Barnsång i Basel

Välkomna på barnsång i Basel varje torsdag kl 15.00-17.00. Vi träffas i Zinzendorfhaus på Leimenstrasse 10 i Basel. Det är öppet hus från kl. 14.00 om ni vill komma tidigare och fika, låna böcker och umgås. Anmäl dig till barnsången via vår volontär på 079-416 77 32, så att hon kan planera och vet hur många som kommer.

Öppet hus i Basel

Öppet hus-kvällarna är för alla. Vi håller till i församlingshemmet i Zinzendorfhaus, Leimenstrasse 10 (gårdshuset), Basel. Alltid kl. 19.00. Missa inte dessa trevliga tillfällen att samlas kring ett spännande tema och träffa nya och gamla vänner. Här finns datum och teman. Välkomna!

En person med ugnsvantar tar ut en plåt med två nybakta bröd ur ugnen.

Torsdagsluncher i Basel

Nu har vi glädjen att bjuda in till lunch igen! Torsdagsluncherna är för alla att ses för en trevlig måltid och härligt umgänge. Vi håller till i församlingshemmet i Zinzendorfhaus, Leimenstrasse 10, gårdshuset, Basel. Vi träffas 12:30–14:30. En vanlig lunch kostar CHF 10.–, en lunch med vin 15.– CHF. Anmälan till lunchen till chr.scherer@bluewin.ch. Varmt välkomna! Klicka här för mer info och för vårens program.