Foto: Johannes Frandsen

Barn och unga

Vi har verksamhet för de flesta åldrar!

I vår verksamhet strävar vi efter att alla blir sedda och att de ska få en bra och rolig upplevelse av Kyrkan och den kristna tron.

Småbarnsträff

måndagar och onsdagar mellan kl 09.30 - 11.30 på Kyrkans hus

Miniorer för dig i årskurs 1-2

Vill du träffa nya och gamla kompisar? Kom och häng med oss! Vi träffas på Kyrkans hus varje onsdag. Vi fikar, pratar och gör något kul ihop

Upptäckare för dig i årskurs 3-4

Här är gruppen för dig som är lite nyfiken, då vi gillar att Upptäcka nya saker. Sen är det ju alltid kul att lära känna nya kompisar under tiden!

Forskare för dig i årskurs 5 - 6

Här har du chansen att få ställa frågor på saker som du kanske inte vet vem du ska fråga

Konfirmation

Vem är du? Vad spelar roll i ditt liv? Vad är viktigt för dig? Under tiden som konfirmand får du tid för det som är viktigt i livet – både det lekfulla, roliga, och det allvarliga.

Ung ledare

Är du intresserad av att hjälpa till i församlingen som ung ledare? Vi behöver din hjälp!

Några unga tjejer sitter och skrattar vid ett bord.

Ungdomsgruppen

Det ultimata kyrkhänget för dig som konfirmerats och gillar gemenskap