Foto: Alex Giacomini /IKON

Barn & familj

Upptäck Öppet hus, babysång, pyssel och skoj, barnkörer, S.K.U.M, café Lyktan - aktiviteter för dig och ditt barn.

VÄLKOMMEN ATT DELTA I VÅRA VERKSAMHETER

Hittar du någon verksamhet som du tycker verkar intressant eller som du vill delta i? Då är du varmt välkommen! Hör gärna av dig till respektive kontaktperson om du vill veta mer!
De flesta verksamheter är kostnadsfria. I annat fall anges kostnaden under respektive grupp.

Babysång

Välkommen till babysång i Tranås församlingshem tisdagar kl. 09.30-11.00 & torsdagar kl. 14.00-15.30. För vuxna med barn 3-8 månader. Nya grupper startar i april. Välkommen med anmälan.

Öppet hus för vuxna med barn 0-6 år.

På Öppet hus träffas vi för sångstund, lek, fika och pyssel. Barnen får möjlighet att leka och vuxna får möjlighet till kontakt med andra vuxna.

Pyssel och skoj

För barn i åldrarna årskurs 1-3.

S.K.U.M

Mötesplats för dig som går i 4:an och 5:an. Ingen anmälan, bara att komma. Vi ses!

Barnkörer

Tycker du om att sjunga? Kom och var med i våra barnkörer för olika åldrar i Tranås och Adelöv.

Kyrklunch och middagsbön med musik

Varje onsdag i Tranås församlingshem, lunch och måltidsgemenskap.

Lyktan - mötesplats och café på stan

Vårt mysiga café mitt i stan är öppet två gånger i veckan. Välkommen in på 11-kaffe med dopp.