Välkommen att bli medlem i Svenska kyrkan Tidaholm!

Det gäller både dig som vill bli medlem för första gången eller om du tidigare varit medlem och vill bli det igen. För att bli medlem börjar du med att fylla i formuläret.

När du skickat iväg din anmälan om medlemskap får du svar att anmälan kommit fram. Sedan skickas en ifylld blankett tillbaka till dig för underskrift tillsammans med ett frankerat kuvert.

Om du istället vill besöka expeditionen i Kyrkans hus personligen kan du få hjälp att bli medlem där. Adressen är på Norra Kungsvägen i Tidaholm.

Tack och välkommen som medlem!

Välj ett av följande alternativ:

En hand som håller i ett litet träkors. I bakgrunden två personer som går iväg.

Om du är medlem i Svenska kyrkan

Om hur Svenska kyrkan Tidaholm behandlar personuppgifter för dig som medlem.

Någon sitter vid ett skrivbord bakom en datorskärm och knappar på ett tangentbord.

Information om personuppgifter - GDPR

Svenska kyrkan har hanterat personuppgifter på ett ansvarsfullt och respektfullt sätt i många hundra år och det kommer vi att fortsätta att göra. Din personliga integritet är viktig för oss och därför vill vi informera om var dina personuppgifter hämtas ifrån, hur vi använder dem och vilka rättigheter du har.

I kartan kan du läsa mer om Kyrkans hus i Tidaholm och hur du hittar hit