Spekeröd-Ucklums församling

Välkommen till en gemenskap där vi tillsammans kan möta Gud i gudstjänst, gemenskap och bön, och där vi får vara som vi är. Genom Jesus Kristus och relationerna till varandra kan vi växa som individer och människor. I glädje och i sorg möts vi och lever livet tillsammans.

Söndag 28 april - Femte i Påsktiden

11.00 Högmässa i Ucklums kyrka under ledning av Hans Hansson. Ungdomskören Gloria medverkar i mässan och eftersom detta är Hans sista mässa som tillförordnad kyrkoherde får vi alla möjlighet att avtacka honom vid det efterföljande kyrkkaffet!

Konfirmation 2024

Den 14 april var det dags för konfirmation i Ucklums kyrka - se bilder från högmässan, redovisningen "Resan till Rom" och foton från resan till Rom!

Ungdomsträffar i Ucklum

Fredagar i jämna veckor träffas vi i Ucklums församlingshem kl 16.30-19.00 - för ungdomar från 13 år och uppåt. Ungdomsträffarna är igång hela juni ut. Nästa träff är den 3 maj - VÄLKOMNA!

Att leva vidare

Samtalsgrupp för dig som har mist din livskamrat - start 21 februari

TORSDAGSKUL

För barn på lågstadiet.

ÖPPEN FÖRSKOLA

Välkommen till vår ÖPPNA FÖRSKOLA i Spekeröd och Ucklum!

Församlingsblad

Läs vårt senaste församlingsblad här

Församlingens filmer

Här har vi samlat våra filmer. Välkommen in och titta!

SPEKERÖD-UCKLUMS FÖRSAMLING

Expedition

0303- 25 25 60

Postadress:

Spekeröds Prästgård 105
444 93  SPEKERÖD

Besöksadress:
Spekeröds Prästgård 105, Spekeröd

E-mail: spekerod.pastorat@svenskakyrkan.se

Öppettider:

Expeditionen har öppet

Tisdag, Torsdag, Fredag kl 9-12

Utöver dessa tider svarar vi när vi har möjlighet.