musik & körer
Foto: Gustaf Hellsing

Musik och körer

Det finns körer för alla typer av sångare. För barn, ungdomar vuxna. Har du sjungit länge eller alltid längtat efter att få börja? Vill du sjunga varje vecka eller bara ibland? Välkommen till oss!

Medlemmar i en barnkör står och sjunger i en kyrka.

Barnkörer

Sjunga, gunga, skratta, fika, lär känna varandra och lär känna Jesus. Välkommen till vår musikverksamhet för barn!

Ungdomskörer

Vi får utmaningar, vi tränar våra röster, vi övar och utvecklas. Vi skapar en gemenskap, och vi skrattar och har roligt. Här finns våra ungdomskörer samlade. Välkommen!

Sjung i kör!

Musik skall byggas av toner, röster, lek, spel och glädje. Framför allt av glädje! Välkommen gamla såväl som nya körmedlemmar! Här finns våra vuxenkörer samlade.

Lovsångsteam - frivilligmusiker

Sjunger du eller spelar ett instrument? Var med och spela i gudstjänsten i Stora Höga, Jörlanda, Solberga eller Hålta- alla instrument är välkomna!

Musiker

Ska du gifta dig och vill diskutera musiken? Planerar en begravning och vill få förslag på psalmer eller vill du börja sjunga i en av våra många körer? Kontakta oss!

Hitta hit

Här finner du adresser och telefonnummer till expeditionen, våra kyrkor och församlingshem.

Kontakta oss

Vill du boka ett dop, gifta dig, prata med en präst? Har du frågor om gravar eller undrar något om vår verksamhet? Välkommen att höra av dig till oss!