Foto: Alex Giacomini /Ikon

Konfirmation

Är du mellan 13 och 15 år, och nyfiken på att tillsammans med andra ungdomar fundera kring liv, tro, kärlek, Gud och mycket annat? Vi har konfirmandgrupper vartannat år i Paris, och nästa grupp startar hösten 2023. Det gäller för ungdomar födda 2009 eller tidigare.

Nästa konfirmandgrupp blir hösten 2023. Ta kontakt med kyrkoherde Maria eller komminister Joakim via mejl:

mailto:paris@svenskakyrkan.se

När du anmäler dig behöver vi följande information:

Förnamn, efternamn, födelsedata, dopbevis (får du från din hemförsamling). Om du inte är döpt när konfirmationsläsningen startar döps du under året.   Familjen ska också vara medlem i Parisförsamlingen, det är lätt att ordna genom att betala här på vår hemsida, se fliken medlemsskap. Vi behöver din anmälan senaste den 1 september.

Upplägget kommer att vara en träff en söndag per månad med start i mitten/slutet av september 2023.